sobota 26. listopadu 2011

THE 8-BIT REBELLION - v Plzni Pod Lampou

Ovšem tak tohle byl zase jednou úlet! Zašel jsem si sám na koncert pod lampu aniž bych tušil, co za kapely tam bude hrát. Názvy ani styl mi nic nenapovědělo ... Vyrazil jsem vyjímečně trochu dřív a tak jsem na bar usedl jako první. Dokonce ještě před devátou hodinou bylo v sále zhruba deset lidí i s barmankou. Nakonec to byl ale vydařený večer! Při první kapele SPACE FARMERS začalo chodit víc a víc lidí, na DISPINXIES jich tam bylo už dostatek a při poslední kapele WHAT'S YOUR FAVORITE NUMBER? to na parketu poctivě vařilo, tak jak Pod Lampou bývá zvykem! Odkaz
Fotky zde:

Space Farmers:



Dispinxies:



What's your favorite number?:



Kompletní záznam zde:


Kdyby měl někdo zájem pomoct mi s pojmenováním videí, budu moc rád! :)

Žádné komentáře: