středa 15. června 2011

THREES AWAY & GANGNAILS - Pod lampou

Dlouho jsem přemýšlel, zda jít na open-air koncert Tří sester, nebo na punkrockovej nářez v divadle Pod lampou. Nakonec to vyhrála lampa a myslím, že jsem neprohloupil. Počasí stejně za nic nestálo a že byli všichni právě na ségrách znamenalo, že do lampy dorazilo poměrně málo lidí. O to víc jsme si ale koncert užili, mám rád akce, kde není hlava na hlavě.

Do plzeňského klubu přijeli dvě kapely. První zahráli Threes Away USA - 100% punkrock vzniklý z kapely Born to Lose. Trochu mě zamrzelo, že byli kluci na pódiu sotva půl hodiny, bohužel.

Pak ale nastoupili pražští Gangnails a ti hráli snad půl druhé hodiny! Pastva pro uši, tenhle styl prostě miluju. Parádní akce! Když jsem viděl, co všechno se dá dělat s kontrabasem, to jsem zíral. Návštěvníci se skvěle bavili, já fotil, točil a pogoval co to šlo :) Koupil jsem si dokonce i CD a nechal si ho podepsat. Díky kluci!


Fotky zde:

Videa zde:




Jako obvykle, kdyby mi někdo pomohl s pojmenováním videí na YouTube, byl bych moc rád.

Velké díky patří uživatelce LuczzTheSourBitch za pojmenování skoro většiny videí na YT, díky! :)

Žádné komentáře: