pondělí 3. května 2010

Majáles Praha 2010



Tak jsem se byl letos poprvé podívat, jak vypadá Majáles v Praze. No povím vám, byl jsem už na lepších akcích :) Co se týká kapel, tak ty jsou na všech majálesech téměř stejné, pražáci měli navíc hlavně Monkey Business a Support Lesbiens. Hned u vstupu jsem si všiml, že se stojí dvě fronty. Jedna, kde vám škubnou lupen a nasadí náramek a druhá, kde vám prošácnou batoh a zkontrolují příruční zbraně a výbušniny. A také vám seberou skoro všechno pití a jídlo - nechápu, jak se někdo může rozčilovat, když mu chtějí vzít 1,5 litrovou lahev džusu (to je snad jasná věc, že s tímhle tam neprojdete :). Prošli jsme si areál a hledali místo na zakotvení. Zůstali jsme vzadu u velké stage. Hrál zrovna Ksind X, ale ten mě osobně moc nezajímá. S podivem jsem sledoval frontu na WC. Později se dokonce natáhla napříč zadní částí areálu a lidi tak stepovali mezi sedícími a nic nevidícími návštěvníky. Když už jsem musel na WC, nenašel jsem žádný pissoáry pro kluky! Tak jsem stál frontu asi 10 minut a až pak jsem se dostal na řadu. Zalezl jsem za plentu oddělující TOI-TOIky od areálu a zůstal jsem stát jak zkoprnělej! Na konci jeden pissoár skutečně byl, jeden ... čili večer už přetékal. Lehce znechucen jsem dostal další studenou sprchu hned vzápětí. Místo umyváren zde bylo pouze jakési mobilní umyvadlo, v kterém ale už stejně nebyla voda. A to bylo teprve odpoledne! Co bylo ale nejhorší, byly fronty na pivo. Stát 10 minut a posunout se o 30 cm je sakra málo! Kdo učil pražáky točit pivo na festivalu? :D Tohle organizátoři hodně podcenili. Moc piv jsme tedy nestihl, spíše jsem běhal mezi lidmi a fotil. Celkový dojem byl díky kapelám a počasí dobrý, i když na konci trochu sprchlo. A ještě mne udivovala jedna věc ... oproti lidem v plzeňském amfíku se mi zdálo, že ve Stromovce jsou ty lidi tak nějak divný ... víte, když jsem třeba stál frontu a z nudy chtěl rozjet rozhovor s lidma, všichni se tvářili jak bubáci. Nebojte já nejsem úchyl, já chtěl jen pokecat jak se to normálně na fesťáku dělá ;)

Na příští rok jsme se dohodli, že si asi dáme Tour de Majales a pojedem do Hradce, Plzně, Prahy a Brna, abychom mohli posoudit, kdo dělá lepší studentské oslavy, tak se těšte :)

Fotky jsou zde:


Videa žádná nemám, pořád mi chybí kapacita karet ...

Žádné komentáře: