neděle 30. května 2010

ANTIKOTEL Louny 2010

Je za námi další ročník dvoudenního festivalu ANTIKOTEL - regionální přehlídky lounských kapel. Akce se konala již tredičně v areálu Stromovka, tzv. na Bahně. Kapel zde bylo požehnaně a aby si všichni stihli zahrát, osvědčili se opět dvě pódia, kde se kapely střídali doslova jak na běžícím pásu. Novinkou ovšem bylo pódium třetí! Jednalo se vlastně o improvizovanou stage "staň se hvězdou", kde si zájemci z řad návštěvníků mohli půjčit nástroje a záhrát si jak sami chtěli a s kým chtěli. Počasí na oba dny vyšlo parádně, bylo sucho a docela teplo a tak nic nebránilo bujarému veselí. Bohouš roztáčel jedno lounský za druhým a podával vynikající řízky s chlebem.

V pátek z kapel, které hráli, jsem slyšel kousek Paraletu a Berušky a pak jsem vlítnul na Humus Debilitae. Na hlavním pódiu se pak rozjelo žatecko-kladenské SKA, kapela Kapišto. Řekl bych, že mají ambice, hráli skutečně dost dobře. V závěru večera (noci) jsem se ještě šel podívat na hip-hopovou formaci Charizma. Avizován byl tedy někdo jiný, ale myslím, že ti dva co tam předvedli, to rozhoupalo téměř každého. První den se tedy vydařil a šlo se na kutě...

Druhý den, kdo přežil kocovinu, šel volit a pak se opět přesunul na místo činu. Sobotní část fesťáku byla zahájena již po obědě. Z kapel jsem toho moc nestihl, měl jsem ještě být ten den na jiném místě. Nenechal jsem si ale ujít Joe Purple! Takhle banda to umí pořádně rozbalit a když se k tomu obléknou do stylových obleků a zpěvák Brzda rozjede svůj tanec, tak je na co koukat. Musel jsem pak bohužel opět opustit arél a vrátil jsem se až na punkový nářez v podání kapely Ladíra. Co ale byl největší nářez, bylo vystoupení závěrečné kapely Les Symboles. Díky nim, alkoholovému opojení a dobré náladě, jsem měl poprvé možnost si na Antikotli zahrát na pódiu! Nějak jsem se tam připletl, sednul si za bicí a najednou jsme prostě hráli. Teda nevím, co tomu kdo říkal, ale pár ohlasů bylo pozitivních :)

Co dodat na závěr? Vyšlo to všechno tak, jak mělo! Počasí, lidi, kapely ...

Takže za rok opět ve Stromovce mezi stromy ahóóój!

Fotky z pátku zde:



a ze soboty zde:



Videa zde:



Žádné komentáře: