úterý 13. prosince 2011

Služební cesta - Izrael 2011

Tak jsem se ještě před koncem roku stihl podívat do Izraele. Ovšem pracovně, tak nebyl čas na focení a kulturu. Jel jsem na jednání do společnosti IEC, se kterou projektuji Izraelskou elektrárnu (elektrárny). Přiletěli jsme v půl třetí ráno, na hotelu jsme byli v 5 ráno a v 7 jsme vstávali a jeli na meeting. Pak na hotel, druhý den zase na jednání a v úterý brzy ráno hurá zpátky do Plzně. Letěli jsme tam i zpět přes Turecko (Istanbul), protože piloti ČSA tak trochu stávkovali a nebyl tedy přímý let. Cesta byla dobrá, ubytování taky ušlo a jednání něco i přineslo. Můsím tedy říct, že izraelci jsou docela vystrašení. Přes den fungují v celku normálně, ale po setmění se venku nepohybuje ani noha. Na větších křižovatkách a jiných strategických místech stojí policie se samopaly v ruce, v obchodech prohledávají zavazadla. Dávají si sakra pozor. A není se čemu divit.

Celkový dojem mám ale určitě pozitivní, je to krásná země s obrovským turistickým a hospodářským potenciálem. Co mě určitě nejvíc potěšilo, byla poměrně častá možnosti vidět česká auta ... Octavia, Fabia (stará i nová) a hlavně české pivo (Starobrno, Staropramen, Budweiser a taky nějaké Novopacké pivo) ... dal jsem si :)

Fotky zde:


Video zde:




Žádné komentáře: