sobota 30. července 2011

Festival Na ulici v Plzni 2011

Letošní ročník plzeňského festivalu Na Ulici jsem původně měl v plánu zdokumentovat daleko víc, ale bohužel to nevyšlo. Viděl jsem toho tedy málo, ale zase to bylo podle mne to nejlepší, co jsem mohl vidět. V pondělí to byl "pouze" Traband na náměstí Republiky, z kterého jsem před koncem přešel k Zachovi, poslechnout si Riddimshot feat. MadElaine and Asheema. Obě akce přilákaly hrozně moc lidí a všude se tančilo, tleskalo, nádhera!

V pátek jsem nemohl chybět opět na náměstí, kde v podvečer zahráli Jahtec Jammin' Job a po nich se přiřítil U-CEE s Riddimshot& G*apeels. Moc moc moc dobrý!!! Co víc psát, puste si to znovu sami v HD :)

Fotky zde:


Videa zde:

Traband - Princezna Lada



Riddimshot feat. MadElaine and Asheema



Jahtec Jammin' Job



Riddimshot feat. U-cee & G*apeels



Všechno v jednom:




Najde se někdo, kdo by mi pomohl s pojmenováním videí na YouTube? Kdyby měl někdo čas, chuť a možnost ... :)

Žádné komentáře: