čtvrtek 16. prosince 2010

Pillow Fight & Igloo Chicks - Plzeň, Buena Vista

Tak jsem to nakonec stihl ještě v tomto roce. Už dlouho jsem sliboval mému kamarádovi Uďanovi, spolubydlícímu z prváku, že se zajdu podívat, jak jim to hraje s jejich kapelou Pillow Fight. Pořád jsem to odkládal nebo mi do toho něco vlezlo, až jsem nakonec vyrazil. Nevadilo mi ani, že jdu sám. Popravdě mám pak klid na záznam ;) Do klubu Buena Vista jsem přišel těsně před devátou večer a našel si príma místečko pěkně vzadu, zato ale s pěkným výhledem na plac. Lidí nepřišlo zrovna nejvíc, ale nevadí! Jako první zahrála svůj crossover-pop ústecká kapela IglooChicks. V čele s temperamentní zpevačkou tahle banda předvedla parádní vystoupení! Jak řekl Uďan, šlape jim to jak sfině :) Po nich tedy už nastoupili plzeňští rockoví Pillowfight. Krásně jim to hraje klukům! I tu hrstku lidí dokázali rozpohybovat a to je jen dobře. V Bueně je i jakštakš dostatek světla a tak jsem mohl i natočit pár viděí a vy se na ně můžete níže podívat.

Tento koncert v Bueně byl pro mne takovým warmupem před víkendovým vystoupením skupiny MIG21. Takže se můžete těšit na další report!

Fotky zde:


Videa zde:




Žádné komentáře: