sobota 5. září 2009

Pilsner Fest 2009

Tak bohužel letošní oslavy piva v hlavním městě západních čech se nevydařily. Nejprve jsem neměl čas dostavit se na Náměstí republiky a zhlédnout tak první vystupující (Moneky Business, Dan Bárta ...) a když už jsem dorazil do hlavního místa konání (arálu pivovaru), strávil jsem tam nečekaně krátkou chvíli. Stihl jsem akorát nafotit pár fotek, u vstupní brány si připít s "králem" Gambrinusem, podívat se na pár stánků (např. jste si mohli zkusit natočit pivo pod odborným dohledem profesionála) a museli jsme všichni areál opustit. Blížila se totiž nějaká větrná mela a pořadatelé pochopitelně nechtěli nic podcenit. Což jim nikdo nemůže mít za zlé. Foukalo docela dost a ty nafukovací stany to nemuseli vydržet. Škoda, měla akorát vystoupit kapela Krištof s pěveckým sborem ...

Nicméně jsem natočil stejně asi nejlepší kapelu festivalu. To se fakt podívejte, stojí to za to:



Jak vypadal odchod stovek lidí najednou branou pivovaru, posléze hromadné přecházení hlavního tahu na Prahu, můžete vidět zde:



Oněch pár fotek naleznete zde:

Žádné komentáře: